Thursday, September 12, 2019

【隱適美 - 美國no.1 最多朋友推薦隱形牙箍品牌】

揀箍牙/隱形牙箍我自己真係唔敢隨便決定 所以考慮左好耐都未實行。 前排就係中環地鐵站見到隱適美個廣告 做左啲research 發現佢真係比起其他幾間隱形牙箍品牌好!
.


講一講隱適美background 先。首先佢地係一間美國公司啦。隱適美既隱形牙箍擁有超過880項專利 ,更加獲美國FDA批准,絕對專業可靠。而係香港同澳門有近千位既合作牙醫,係療程開始前提供專業既諮詢。


療程平均12-18個月,由隱適美牙醫為你度身打造並且監控療程。因為 每隔大約6-8週就要去番隱適美牙醫度做覆診檢查,監控療程進度架啦!因為係訂製既牙箍,而定時定候要更新,所以雖然定價貴啲,我都覺得係值既。

.
相比起其他半自助既隱形牙箍,個啲大多數都係無寫有啲咩專利。又唔似隱適美咁有專業牙醫mon成個療程,始終牙箍既用意就係幫牙齒矯型,如果無牙醫一路follow up你既情況,真係有機會會愈箍愈衰。所以大家決定之前都要考慮清楚呀




No comments:

Post a Comment